Tidigt Tidigt....

Pia-Lennart är uppe tidigt ja ja. Sitter och tittar på vakna för tillfället och peppar mig inför pump som jag ska roa mig med efteråt. Annars så går dagsplanen ut på att åka utomlands. Jag ska ut till mamsen i stjärnorp :) Sen så skulle jag ju också såklart få ett samtal från wiktor idag... spännande spännande, nemen han har ju fått för sig att jag är någon sorts bonde så han ska få hö av mig till sin kanin. Annars händer inte mycket alls har klarat Assassins Creed än en gång och är nu tillbaka till stadiet då jag inte har något alls att göra. Börjar nästan längta lite till vuxendagiset som AF tvingar mig att gå på. Ska dock inte tjata om att jag inte har nått som helst att göra då jag faktiskt borde använda tiden till att lära mig spela gurra :) nått jag verkligen ska ta tag i behöver bara en ny kabel till distpedalen.

I lördags var jag på bilträff med grabbsen vilket var trevligt, kunde luktat lite mer gummmi men men :) skillnad blir det dock nu i helgen då det blir fest hos Sara vilket tydligen skulle vara maskerad och temat var 80 tal. fick ett sms där det stod att det ska vara utklädnad annars så åker kläderna av så funderar på att bara gå dit naken :P fanns väl nudister på 80-talet med? På lördag lutar det åt bilträff men vart är än inte bestämt.

Aja booring booring inget roligt händer... 

//Pia-Lennart

Kommentarer
Postat av: Anna

va faaaan gör du uppe 8.15 pia-lennart??!? :O

2009-05-20 @ 12:28:08
URL: http://anniiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0