Jag förlorar :'(

Detta är ju en katastrof... jag förlorar ju bloggkriget mellan mig, Andreas och Anna. Nu måste jag såklart ha en bortförklaring och det är att Anna har för mycket erfarenhet så behöver lite tid att komma ifatt och Andreas har ett liv ;)
Fick iaf hela gårdagens planering utfört och även lite till. Jag började dagen med att gymma, körde triceps, mage och rygg och har fortfarande träningsvärk i ryggen. Tecken på att jag behöver träna ryggen mer? skulle tro det. Efter det bar det av ut till stjärnorp och hälsa på vovven :) fixade lite hö och åkte ut till wiktor så han kunde mata sin lilla hare. Efter att vi i några timmar underhållt oss med att titta på skrattande (och kräkandes) bebisar på youtube så drog jag mig mot stjärnorp igen men stannade till hos Martin för att snacka lite. Var kvar en ganska lång stund och sen åkte jag hem till mamma och åt lite. sent redan nu tyckte jag då klockan stod runt 21 så får jag ett sms av wiktor som vill dra in till krogen och ta en öl. Off I am och plockar upp en wiktor på vägen och han öppnar en öl det första han gör i bilen^^. Hade det trevligt med mitt glas vatten även om vissa var lite osociala^^ närå... kom hem igen till mamma vid halv 1 och sov i soffan. 

Sötis wiktor:P
sötis wiktor:P

Andreas och anna som desperat försöker att undvika kortet.
Anna försöker desperat gömma sig

Dagens program har då varit att typ ligga i soffan framför tv:n vilket är VÄLDIGT underhållande. Just nu sitter jag och kollar på Medium som varje kväll... ända tv-serien som jag faktiskt följer.

orkar inte skriva mer nu och anna sa att antalet inlägg var det som räknades så får skriva mer imorn...

Nattinuffsan allihopa //Pia-Lennart

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag såg ju inte klok ut! sjuk, osminkad och alltihopa :P

du kan ju få räkna vi du vill, jag tog de för att då leder ju jag ;)

2009-05-22 @ 14:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0