Gottig dag

Idag har jag vart på bra humör för en gångs skull. Dagen började dock med att jag blev väckt av Martin halv 9 imorse då han inte mådde bra och ville vänta hos mig till nästa buss hem gick. Snäll som jag är så kunde jag inte säga nej och jag fick ta mig i örat och dra upp mig ur sängen. Ingen större skada skedd då jag fick lite disk gjort på morgonkvisten, kanske också kan vända dygnet lite vettigt.

Mamma kom och hämtade oss efter ett tag och jag tog bilen ganska direkt tillbaka till stan då jag skulle på vuxendagis vilket inte gav någonting förutom en förvirrad granberg när jag skulle fixa med närvaro pappren som inte var det lättaste. 
Kom därifrån tillslut och fixade med lite papper till hemma.

Äntligen fick jag dra till gymmet och var där i ca 2 timmar och körde lite kondition som vanligt men sen även enormt mycket axlar och har en känsla av att jag kommer ha huvudvärk. Fick också ett infall av att ta en powerwalk såhär vid midnatt och det var riktigt skönt=).

Just nu sitter jag och väntar på att Medium ska börja som vanligt, har verkligen fastnat för den serien av någon anledning. Kanske är det för att sändningstiden passar bra med min dygnsrytm till skillnad från många serier. 

Sen blir det sova av så goooooo naaaattttttt alla mina små cocker-spaniel ögon =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Medium är faktiskt grymt bra :D

2009-05-26 @ 16:54:49
URL: http://anniiizen.blogg.se/
Postat av: Granberg

Fan va du på gymmet i två timmar! Va grym du är. Är själv helt otränad. Borde verkligen vara där i två timmar jag med! Kämpa på får du nog jobb snart!



Stor kram/ Fia

2009-05-28 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0