OJ OJ OJ...

Gud va seg jag vart och inte skrivit nått på JÄTTE länge jue!!! :/
Aja börjar väl med helgen dårå:

Lördag:
I lördags ringde Wiktor och väckte mig och sa att han var på väg och efter en lång stund kom han och vi drog ner på stan då vi skulle kolla på byxor åt pojken, svänga förbi systemet och så. träffar Simon, Sanna och Danne som sitter och äter vid sibyllas men kunde inte stanna och prata då systemet stängde tidigt. Shoppade loss på sprit och byxor och blev jätte hungriga så vi slängde i oss en pizza på 5 tastes. mmmmmm....:


Snyggisen efter maten =)

Colan gav inte våra strupar den tillfredsställning som vi var ute efter så vi drog oss upp för gatan för dagens första alkoholhaltiga dryck.


Sitta och glassa i solen med en bärs sådär tre på eftermiddagen är inte alls fel =)

Vi drog oss efter denna då man bara blir törstigare av värmen för en öl till hemma hos mig. Efter denna var det dags ner på staden igen för att möta upp Danelljan som kom med buss från Ljungsbro. Och hoppsan va hände då?


Nämen en öl till? Vad är det frågan om egentligen:P som ni ser var det väldigt trevligt och solen hade även flyttat på sig:) 

2 besök på krogen redan och klockan var väl runt 6-7. Hur slutade den här kvällen kanske ni undrar? Kommer till det måste bara noteras att vi gick hem och drack massa cider och öl hemma hos mig igen tills klockan blev ca 22 då det var dags att dra sig till Andreas och Anna. Jag hade som plan att bli rätt så dragen så hade druckit på rätt bra för jag hade såklart inte räknat med leken som Anna skulle föreslå. Dum kortlek som kanske är rolig om man behöver få fart på festandet och inte när man är påväg att somna:P resulterade iaf i att jag drack ca 1/3 flaska sprit ytterligare och nu var det ju i stort sätt kört. krogen nästa och jag dum som jag är köper drink + shot. 

Nu kommer såklart kvällens nästa brilljanta idé, men denna gången från Sara som ville spela biljard. "Visst" sa jag glatt och det bar av till övervåningen. Min kordination var inte den bästa (undrar varför) och jag tror inte jag lyckades träffa en ända boll. minns inte så mkt mer än att det var väldans ljust när vi gick hem.

Söndag:
Knappt värt att nämna då jag sov nästan hela dagen, men var faktiskt nere hos Simon på kvällen och hjälpte honom att packa lite till flytten.

Måndag:
Mamma kom och hämtade mig och vovven var med och fick sitta i mitt knä på väg hem till mamsen. Hon hittade något roligt att göra under bilfärden, nämningen att stoppa ut huvudet genom fönstret och låta öronen fladdra fritt. (Jag hade stadigt grepp om bakbenen kan jag lova) :

(ska vara bild här men sidan dummar så kommer senare)

Hemma i Stjärnorp väntade en sjuk hest som skulle ha lite dropp, eller ja lite var väl att underdriva, var rättare sagt 15 lite uppdelat på 3 påsar. jag hjälpte till med det och passade på att sola lite under tiden. efter droppet var klart så kände jag att jag inte skulle göra så mkt nytta så snodde bilen och åkte in till stan igen. stannade till i tornby och fick med mig ett par högtalare hem. 2.1 system som jag är riktigt nöjd med för det priset "creative inspire T3200" för er som vill söka orkar inte ta nån bild. fick stanna hemma i ca 5 min innan jag hoppade in i Andreas audi och följde med ut till hans päron i berg. Jag blev så snällt bjuden på korv i solen vilket var mkt trevligt. innan vi åkte hem igen så drog vi och kollade på en CRX som stod på gården intill som jag tror både jag och Andreas blev lite intresserad av, men det var mycket att göra med den då det praktiskt taget var i delar. =)

Tisdag:
Upp tidigt idag och gick på vuxen dagis och än en gång lärde jag mig inget nytt... känner verkligen inte att dom är så passande att utbilda mig då dom har sånna enorma fördomar som att man är garanterat kriminell om man har tatuering eller peircing :/ suck! 

Resten av dagen har jag lekt med datorn då jag köpt adapter till skärmen så har suttit och lekt i photoshop och lite sånt. Fixat till Bloggen lite som ni ser. =) 

Herre gud vad trött jag är på att skriva nu. gigantiskt inlägg jue. ni som orkat läsa hit får fasen kommentera så jag får lite bekräftelse:P

Ät lite fiskögon tills nästa gång! // Pia-Lennart.

Kommentarer
Postat av: Bernt-Gustav

MM FISKÖGON

2009-06-02 @ 23:05:27
Postat av: Andreas

Härligt att fått ordning på bloggen! :D Du behöver nog ändra kommentar textfärgen om du ska ha svart bakgrund... Läsa mörkgrå samt svart text med en svart bakgrund är inte jättelätt, inte ens om man är nykter! ;P

2009-06-03 @ 19:45:38
URL: http://publishmyweekday.blogg.se/
Postat av: Anna

ja JÄVLAR va text de blev! men du har en del att ta igen ;)

2009-06-03 @ 22:26:26
URL: http://anniiizen.blogg.se/
Postat av: Andreas

SV: jag ska göra mitt bästa! ;) Men tycker fan det skulle vara otroligt om det inträffade nu med, känner mig i alla fall frisk nu! :P

2009-06-04 @ 16:03:36
URL: http://publishmyweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0